Webáruház készítés irányelvek 2014-re

Webáruház készítés irányelvek 2014-re

Webáruház készítés irányelvek 2014-re

Idén a Google újra finomította a keresőmotorját, így nagyban meghatározza a weboldal készítési stratégiákat is. A weboldalak listáját teljes mértékben átrendezte, így ami eddig menő volt, az most már lehet, hogy be sem kerül az első tízbe. Javulást nagyon kevés esetben lehet észlelni, a statisztikai adatok sem a legjobbak. Ezért az idei webáruház készítés irányelvei teljesen megváltoztak, elég csak összehasonlítani a tavalyi adatokkal. A Google főleg a spam oldalak ellen harcol, így ezeket a legnagyobb hatékonysággal próbálja kiszűrni és büntetni. Az ellenőrzés hatékonysága sokkal finomabb lett és részletesebb, mint az előző években. Nagyon fontos lett a weboldal sebessége. A lassan töltődő oldalakat nem szereti a Google és azokat így egy kategóriával lejjebb kezdi el besorolni. A webáruház készítése előtt bizonyosodjunk meg róla, hogy gyorsan működő tárhellyel és szoftverrel állunk szemben. Az elavult linkeket el kell felejteni, hiszen negatívan befolyásolja az oldalunk működését. Oda kell figyelni, hogy spam oldalakról ne érkezzenek be linkek. Linképítés során erre külön oda kell figyelni, mert így lesz hatékony a weboldal készítése. Nem szabad kulcsszavakat halmozni, hiszen a Google még nagyobb hangsúlyt fektet a releváns, rendszeresen frissülő és folyamatosan bővülő oldalakra. Fontos a megfelelően optimalizált tartalom, valamint az átlátható szerkezet. A webáruház készítésénél nem szabad megfeledkezni a különböző közösségi oldalak előnyeiről sem. Ezeknek a nézettsége hihetetlen mértékben megnőtt, így nem szabad figyelmen kívül hagyni ezeket a lehetőségeket sem.

Comments are closed.