Újdonságok a webáruház üzemeltetésnél
Az e-kereskedelem egyre virágzóbb tevékenységnek számít hazai körökben is. A 2014-es évben újabb trendek jelentek meg, amire mindenképpen oda kell figyelni, ha egy webshop üzemeltetésében gondolkodunk. Egyre népszerűbbek lesznek a mobiltelefonos vásárlások. Ha weboldalt készítünk, akkor erre külön oda kell figyelni, hogy a portál mobil felhasználóbarát kialakítást is kapjon. A mobilos felhasználók potenciális ügyfeleket jelentenek a számunkra, így a webáruház beindítása előtt, számolni kell ezzel a körrel is. A webáruház legyen telefonra optimalizált, így biztosak lehetünk abban, hogy mi mindent megtettünk azért, hogy az oldal bárki számára elérhetővé váljon.
A statisztikai adatok szerint, a látogatók harminc százaléka rendelkezik mobiltelefon készülékkel. Figyeljünk oda, hogy a felbontás minden esetben maradjon optimális, mert nem jó az sem, ha túl kicsi és az sem, ha túl nagy. A reszponzív design kialakítása nem jelent plusz költséget egy webáruház tervezésénél, de érdemes kihasználni, hiszen segítségével könnyebben kezelhetővé válik az oldal. Egyre népszerűbbek lettek az úgynevezett intelligens popup-ok. Olyan tartalmat osztanak meg a felhasználóval, amire feltétlenül szüksége lehet. Egy jól felépített webáruház szerves részét képezik. Nem szabad megfeledkezni a remarketing fontosságáról sem. Ha egy felhasználó egyszer már ellátogatott a webáruházba, akkor újra és újra el kell őket érni, vissza kell csalogatni. A remarketing eszközök segítségével ezt hatékonyan el tudjuk érni.