Nem szükséges megismerni a porlasztócsúcs javítás árakat

Nem szükséges megismerni a porlasztócsúcs javítás árakat

Nem szükséges megismerni a porlasztócsúcs javítás árakat

Egy dízelmotorban nagyon fontos az elektronikai szabályozás. A common rail rendszer teljesen összeomlana, ha nem lenne meg a megfelelő vezérlés, amelyik minden pillanatban tudja, hogy mekkora nyomásra és üzemanyag-mennyiségre van szükség.

A porlasztócsúcs javítás árak fergeteges összegeket is felemészthetnek, pedig sok esetben nem is annyira biztos, hogy szükség van a javításra. A dízel autókban gyorsan összegyűl a kosz, mivel a dízelolaj maga egy határozottan nyers üzemanyag. Habár sok szűrőn vezetik be a rendszerbe, mégis marad benne elég szennyeződés, hogy az égés után kátrány keletkezzen. Ez a kellemetlenül ragadós fekete anyag mindenhova odatapad és elzárja a kijáratokat. A porlasztócsúcs végén, ahol óriási hőmérsékletek uralkodnak, szabályosan odakozmál a kátrány, és egy idő után elzárja a rést. A hibás porlasztásnak pedig elégtelen égés lesz a vége, ami még jobban fokozza a lerakódást. Így indul el egy boszorkánykör, ami teljes duguláshoz vezet. A porlasztócsúcs javítás árak egy kis takarítás esetében elfogadhatóak, ugyanis kevés alkatrészt kell lecserélni.

De sajnos a munka maga nagyon aprólékos, sok időt kell eltölteni vele. Ezért nem is szeretik a szerelők a felújítást, inkább lecserélik a porlasztót.

A porlasztócsúcs javítás árak amúgy is a magas égbe szöknek, de egy új beszerzése milliós összeget jelenthet. Ha a gépkocsi kezd gyanúsan üzemelni, el kell vinni egy szakemberhez, akinek megfelelő műszere van az injektordiagnosztikához. Onnan derülhet ki, hogy kell-e porlasztócsúcs felújítás vagy csak egy alapos rendszertakarításra van szükség. Kár lenne a porlasztócsúcs javítás árakat megismerni, ha olcsóbban is megjavítható a gépkocsi. A rossz nyomás vagy elégtelen égés nem kötelezően csak az injektor meghibásodásából eredhet. Megtörténhet, hogy az áteresztő szelep van csak beragadva, vagy éppenséggel a kipufogó gázt kieresztő csőben gyűlt fel a szemét. Az is megtörténhet, hogy egy tömítés szakadt át és szelel a rendszer. 1500-1800 baron egy tűhegynyi lyukon is nagy veszteség keletkezhet.

Comments are closed.